Sabtu, 19 April 2014

Tu pasal laaa...

Assalamualaikum...

Hehe..sengih kambing dulu jap! XD

Umah aku ni harap je depan padang, nak lepak? Malas giler. Kekadang dalam 2 3 bulan belum tentu aku jejak kaki kat padang depan uma aku ni tau. Hehe

Nak tau sebab?

Sebab banyak giler kemuncup! Muahaahaa..aku paling malas cabut kemuncup. Tajam baq ang! Haha

Tapi sebab ary ni aku de janji nak tengok rehearsel bebudak ni, aku turun padang gak ar. Sekali balik, tengok kat baju aku..nak terjojol mata! Haahaa..banyak giler kemuncup lekat.

Ala!

Malasnyer nak cabut! Tu pasal laa aku malas jejak kaki kat padang depan uma aku ni.

Yang aku tak paham tu, pasal ape DBKL mesin rumput tempat tertentu je. Dan, kenapa ade je jambul yang tak mesin. Dia ingat comel agaknye! -_- haha! Tak paham haku.

Hape agi, aku p0n buat pertandingan tahap paling bengong di abad ni. "Sape cabut kemuncup paling banyak dia menang!" Bebudak uma aku terus rebut2. Hahaa

Bile dah siap.....

"Yeayy..sume menang!" Pastu budak uma aku turut YEAY. Apakah? -_- hahahaaa...hepi bersame mungkin!

#kemusykilanmenerpa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.