Jumaat, 11 April 2014

Ni la niat aku yang sebenarnye

Assalamualaikum...

Dalam pukul 6.30 petang camtu, baru aku gerak gi UiTM, Shah Alam. Pasal Faiz baru bangun tido. Mase tu sebenarnye aku nga lapar, tak makan tengahari ag.

Memula ingat dia nak gerak pukul 6 ke. Beria la aku mekap sesyumel yang b0ley, upenye gerak lambat. Hampeh jerk! Pastu terus la gi UitM. Sampai je situ, da maghrib da p0n.

Faiz terus call adik dia, suruh amek aku. Tumpang solat kat dorm dia. Hehe..niat aku sebenar memang teringin nak tengok camne rupe asrama UiTM. Sekali tengok..hahaha..ala2 asrama menengah aku dulu je. *gelak jahat

Suasana maghrib, mandi sambil basuh baju. Tu lumrah asrama. Hahaha!

Sampai je dorm tu, aku pun solat. Pakai telekung Lycra. "Kan best kalau telekung tu milik aku." Kata aty aku. Warna jingga gitu. Selesa je telekung adik Faiz ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.