Isnin, 7 April 2014

Bengang dengan SYABAS punye pasal

Assalamualaikum...

Tengah nak basuh pinggan tibe2 air stop! Eh? Apehal ni? Takkan catu air kot! Agak2 ar. Kata dua hari ade, dua hari takde. Ciss..penipu.

Maka aku pun pe lagi, gi kat fb syabas terus inbox. Marah okey! Hahaha..padan muke kome bace mesej aku. Siap aku cakap, kasi ar lori air kat rumah aku. Aku jage anak yatim kot! Ramai giler budak2. 17 orang kau!

Masalahnye mengejut giler. Yang buat aku susah aty sangat tu sebab, air minum tak tadah. Baju 2 bakul tak basuh. Masak tengahari dan malam pun tak siap lagi. Pinggan mangkuk berlonggok!

Aku mule tertekan!

Satu keje aku takleh buat. Bingung abis. Pastu aku gi la kat group Tasik Puteri. Sape tah Izzat Paat. Aku tak kenal. Beliau laa bagitahu ade paip pecah kat Maple. Begitu citernye. Hahaha..!

Tak malu jerk aku sergah Syarikat Bekalan Air Selangor tu tak pasal2 kan. Hahaa..buat pe nak malu. Sebab aku memang tak malu p0n.

Dalam pukul 8 camtu, ade sorang akak ni kire jiran jauh aku. Dia cakap ade dua lori syabas datang. Eh?? Takkan dia datang betul2 kut! Hahahaa..hamek kau!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.