Khamis, 17 April 2014

Di racuni politik

Assalamualaikum...

Topik hari ni bila aku bukak whatsapp, facebook, twitter, blogger, yang off sejak pukul 7 adalah:

KARPAL SINGH MATI KEMALANGAN DI LEBUHRAYA

Ohh..karpal singh? Sape tu? Aku tak kenal oke. Lantaklah kau YB sape pun. Yang penting takde kene mengena dalam hidup aku. Yang nak di jadikan citer aku dapat satu link blog yang mengatakan:

KARPAL SINGH MATI SEBAGAI SEORANG SYUHADA

Untuk baca lanjutan klik di sini klik di sini

Oii..melebih nampak! Siap dapat AL-FATIHAH lagi tu! Dah terang tang tang kapir, lagi pulak beliau menentang hukum hudud di Malaysia. Berikut adalah petikan kata-kata Karpal Singh sebelum mati:

“Islamic state? Over my dead Body!”
(Nak tegakkan negara ISLAM? Langkah mayat aku dulu!)

Lihatlah! Awal-awal lagi Tuhan dah tunjuk kuasanya. Kemalangan tu adalah SEBAB kejadian untuk berlaku. Takkan nak buat mati tiba-tiba pulak kan, tak strategik la camtu.

Takkan laa orang yang mengutuk agama Allah ni dapat gelaran mati syahid kot. Ape perjuangan dia untuk ISLAM? Sebenarnya Allah sedang membela agama-Nya.

Bila aku cakap dalam group family bahawa Karpal Singh kapir. Ade pulak yang membela. Ayat paling tak tahan; "pembetulan, dia bukan kafir. Cuma belum Islam, lahir dalam keluarga tidak Islam."

Ooo..kalau camtu, jiran aku yang india ni bukan kafir laa? Camtu? Diorg belum Islam? Huh! Ayat tak munasabah!

TIDAK!!!

Ape ni? Arghh! Aku dah diracuni dalam koncoh politik! Euww..yalks! Arwah ayahanda aku cakap, politik ni KOTOR. Jangan salahkan aku k. Aku cuma makan kata-kata ayahanda aku je. ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.