Sabtu, 5 April 2014

Ini mende buat aku tertekan

Assalamualaikum...

Perkara pertama, budak2 uma aku makin ramai. Dah 17 orang semua sekali. Kalau semua baik2, dengar cakap takpe gak. Ni kang kejap sorang nangis, sorang lagi ter itu ini. Aish..macam2.

Perkara kedua, catu air di teruskan sampai 31hb 4 2014. Oke, itu GILA! Apak ah! Penat giler-giler. Dgn budak ramainye. Hadoii..syabas ni tak pikir orang agaknye! Syabas kerana anda telah banyak menyusahkan aku!

Perkara ketiga, 20hb 4 ni..kitorang ade program sikit. FreeRiders tu ade buat majlis amal. So nak persembahan. Jadi kene siapkan tarian budak2 uma aku lagi.

Perkara keempat, siapkan skrip! Oh my~ tak tau la nak start dari mane. Skrip pengisian pun takde, watak lakonan pun takde. Nak siapkan rakaman suara lagi. Dengan kak Wiyah balik Singapore nye..ngelak la tu.

Oke, cukup takat tu je yang buat aku tertekan sesangat. Agaknye orang yang bace p0n stress. Muahahaha!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.