Isnin, 14 April 2014

Ini malang

Assalamualaikum...

Aku terlupe lak nak citer al kisah kami ke TS kelmarin. Ahahaha..pasal malang sangat, tu pasal ar aku wat2 lupe.

Dahla monorail sedang dikemaskini, pastu tengok wayang citer tak best. Uculous kut name citer tu. Haha..

Paling aku benci, bile panggil teksi pastu teksi tu hon macam orang gila. Hei, aku pelanggan okey. Kau nak makan sesuap nasi dgn duit yg aku bayar. So tak payah gelabah sangat nak hon bagai. Sekali aku penampar buaya baru kau tahu. Grr..!!

Dahla mencekik darah!

Padahal sebelum ni, aku panggil teksi rm25 je kut! Kali ni panggil teksi rm40. Nampak tak perbezaan?

Aku ni takde laa kaya, so bab duit ni aku lebih teliti okeh. Supaya bajet aku tak lari. Orang kaya laen ar..tak cukup duit cucuk je bank.

Titt titt!

Duit keluar 500 600 gitu. Tapi muke wat selamba badak. Muke "wa takda hal!" Ngeeee~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.