Khamis, 10 April 2014

ILY MR. DREAM

Assalamualaikum...

Malam tadi aku de mimpi seseorang! Mula2 tu aku cam tak kesa je sape gerangan lelaki manis depan aku tu. Pastu tiba-tiba aku tengok persis bibirnya macam seseorang, matanya macam orang yang aku kenal..

Encik Mimpikah?

Pastu aku tengok rambut dia. Eh! Dah ala-ala EM ni! Seriuosly aku mimpi Encik Mimpi?

Aku tanya dalam aty aku "encik mimpi ke niy?". Hati aku yakin, yang depan aku adelah encik mimpi tanpa TOPENGnya.

Dia tak cakap, dia senyum je. Senyuman je dah buat aku agak! Ni memang Encik Mimpi. Gambar ENCIK MIMPI takyah cakap la, berlambak dalam henpon aku. De satu gamba EM yang akan aku buat wallpaper. Agaknye aku telek sangat muke EM sampai ke dalam mimpi.

Orang kata; kalau kita mimpi dgn seseorang, dia tak cakap. Maknanya roh kita dgn roh dia sedang bertemu.

Alolo..sweetnya! Encik Mimpi datang dalam mimpi aku!! Ni baru betul-betul Encik Mimpi..

Persoalan aku sekarang, camtu ke muke Encik Mimpi aku di sebalik topengnye?? Adekah betul??

Persoalan aku maybe terjawab lagi 4 hari, katanye Encik Mimpiku akan bukak topeng.

*ILY so much EM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.