Khamis, 10 April 2014

Aku dan azam ^^

Assalamualaikum...

Alhamdulillah..aku kini sudah 21 tahun! Semoga aku lebih matang hadapi ujian.

Tekad aku untuk kali ni, aku nak jadi seorang yang penyabar. Aku nak jadi wanita terbaik.

Dan azam paling takleh blah, nak diet! Aku kene kuruskan badan. Hu3 da demok sangat da badan aku ni. Sehingga semalam jalan kaki gi kedai, pinggang aku sakit. :(

Ty so much sape2 yang wish kat fb aku, group wsapp, bbm. aku terharu sesangat.

Petang kang nak kua dgn boyfie, nak jejalan amk present aku kat Jaja. Bulan depan insyaAllah, ma fren nak ajak shuping. Present katanye. Sebab dia tak tau nak bagi aku ape.

Aku?

Its okey je!

Paling best, kalau jadi. Sabtu ni akak2 aku ngan aku nak turun TS. Ape lagi, layan ape yang ade sampai lebam! Best2! Sempena birthday katanye. Hahaha

Love you all manyak2! *muah muah muahhhh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.