Jumaat, 11 April 2014

Penyakit aku

Assalamualaikum...

Perkara paling aku suke, keluar merayau sesuka suki. Dan bila tiap kali nak keluar gi mane-mane je, dalam otak aku mesti pikir camni..

Aku nak pakai baju ape?

Kalau pakai baju tu nak padan dgn tudung ape?

Pastu kasut ape yang sesuai?

Bukan aku sorang je yang camni! Aku yakinlah sangat bahawasanye, kaum2 hawa kat luar tu mesti ade perangai macam tu gak! Hahaha!!

Kan? Kan..?

Eleh! Tak ngaku la tu. Okey, pastu kepala akan pening macam baru lepas maen roller coaster. Bukak almari rabak-rabak then cakap;

“Alah, takde baju laa..!” Padahal baju berlambak je.

Tu la masalah aku sekarang! Esok nak turun TS. Objektif, nak sambut birthday aku. Yang tak logik, turun satu family. Hahaahaaa..ni lawak k!

Oke, serius balik! Huishh..aku nak pakai baju hape ni? Em..pikir punye pikir. Maybe sarung2 je la kut. Nampak sangat kemalasan aku di situ. Argh! Pedulik sume tu. Pakat pakai ape yang takyah iron. Pakai je ape yang selesa. Tu lebih baik. *sigh*

*Pening kepala ngalahkan PM je aku kan!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.