Ahad, 27 April 2014

Komen tahap bangang abadi

Assalamualaikum...

Gara-gara Berak Obomba dtg Malaysia semalam, hindustan aku ending hok gitu je. Dan aku amatlah geram, sebab EM da bertukar jadik Berak Obomba. Haishh!

Muzik-muzik lesap gitu je??

Whateve la! If aku kecewa tonggeng terbalik pun, hindustan & muzik2 aku takkan ade punye laa.

Ni aku nak citer, yang aku dari tadi gelak golek-golek haa. Pasal baca status satu page dari Astro Awani;

Jika anda berpeluang untuk bertanya satu soalan kepada #Obama, apa yang ingin anda tanyakan? Sertakan #Obama1Soalan

Dan kat sini aku sertakan komen bangang tahap abadi;

-Ada whatsapp Celine Dion tak?
-Will you marry me?
-Pernah makan kangkung tak?
-you must eat belacan too..

Hahhaahaha..oke, ni je da cukup buat aku tak tahan ketawa. Kalau Berak Obomba tu pandai bahasa melayu konfem2 tacing terus lepas bace komen rakyat Malaysia!

Tiba-tiba aku perasan, azan Asar takde lak kat TV. Apekah Berak Obomba tu lebih penting dari sembahyang. Hmm..

p/s: pape pun beliau tetap tetamu kite hokey? Tak kesa la dia perdajjal kita, menganjing ke.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.