Isnin, 14 April 2014

Makan semut agaknye

Assalamualaikum...

Aku yang nga leka main facebook tetibe rase terganggu bile bebudak uma aku si cenonet yang tengah sembahyang subuh terdiam dari membaca bacaan sembahyang.

Me: eh? Kenapa diam? Da abis da ke?

Teyqa: dah dua dah (maksudnye da dua rakaat da)

Me: paih tu? Bace la tahiyat akhir.

Pica: tapi baru sujud satu.

Me: -_-' laa..bace laa bacaan duduk antara dua sujud. Rabbi fighrli..bla..bla..bla..bla..

Budak2 tu wat muke innocent je. Hahaha..aku mane la tahu. Selalu diorang expert je berapa rakaat sujud semua2 tu. Tak tahu la makan ape sampai bebudak uma aku ni jadi pelupe jap pagi ni. ^^

Ni le bebudak uma aku, si comel! Pakai baju kurung hari ni. Ade ramai lagi, nanti next time aku try masukkan reramai. Lalala~ Nabila, Pica, Teyqa, Ecah, Diba.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.