Selasa, 22 April 2014

Maxis kuang asam

Assalamualaikum...

Arghh! Tidak! Tidak! Ape aku da buat ni. Amboi..amboi kau maxis..! Seronok ye kaut keuntungan.

Baru pagi tadi aku bace status kat page oh media dia kata, internet free 7hari. Then aku nak try je. Tak caye pun. So aku pun buat. Rupenye menjadi gak taktik serba bengong ni.

Belah malamnye aku bukak facebook lagi, aku terbaca status kawan aku dgn mengatakan; 

Pihak MAXIS Malaysia telah membuat satu laporan polis kerana pas internet khas telah disebarkanoleh individu tidak bertanggung jawab. Pihak maxis juga akan menuntut ganti rugi kepada sesiapa yang telah berjaya membuat plan tersebut. Pihak polis juga telah menerima SENARAI NAMA dan MAKLUMAT TERPERINCI setiap pengguna sim maxis bekenaan untuk tuntutan ganti rugi.

Kebangangan apekah ini?

Yang jadik masalah, aku pun terlibat!

What the..pish! Erghh! *pasrah je la wei.

Dan aku rase, akulah penjenayah paling dikehendaki. Serius! Ni pengajaran buat aku. Wuuu~ insaf guwa!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.