Jumaat, 25 April 2014

Supprise from my sister

Assalamualaikum...

Hari ni Tadika sambut birthday. Walaupun agak lewat dari tarikh yang kitorang plan, tp perancangan tetap JALAN. Tertunda sebab de masalah yang mendatang. Rasanye tak perlu kot aku citerkan.

Paling supprise, kat kek tu ade name aku! Oh my god, thanks you so much akak mushuk3. Terharu giler kau!

Taon lepas yang beria rai birthday aku pun dia. Tahun ni pun akak aku gak! Akak aku tak pernah lupe birthday aku. Aku jek selalu lupe. Isk!

Menu; mee goreng basah, chef dia aku! Weee~ peace yo! Pastu akak aku tolong goreng kentang and nugget dan paling best beliau buatkan air! Huhu

Air teh tarik ngan tembikai susu beliau laa paling tiptop! Tabik spring untuk beliau, kak Syirin!

Pastu karipap, aku serah pada Chef Firsyanie and Chef As Syuhada. De dua jenis karipap. Satu isi kentang. Satu lagi sardin. Inti sardin, aku buat. Inti kentang, Assyuhada masakkan. Kulit karipap Iz ngan Honey yang buat.

Kek pulak al hasil ciptaan kawan baik aku sendiri. TyPah. Kek coklat melimpah. Wuuu~ sedap giler babas. Ty so much kawan! Tak sangka lak kau pakat ngan akak aku letak name aku. Terharuu giler weh!

Pastu karamel, kak Nana buat! Aum! Sedap di pandang. Rasa? Belum lagi, petang nanti katanye. Hehe

Kak Nurul goreng keropok dan paling banyak tolong bahagian mengemas! Oh my~ walaupun simple, tapi aku puas hati. Sebab semua bagi kerjasama yang baik. Paling hepi, anak2 murid haku! Haha.. Selonggok gula2 diorg habiskan. Hari ni hari makan bebas sampai letop perut! Haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.