Jumaat, 11 April 2014

Episod promote EM

Assalamualaikum...

Oleh kerana lapa..aku, Paiz ngan Jaja pun singgah mc'D giant Shah Alam. Sebelum tu kitorg shuping siket. Beli barang2 goreng. Pastu..pastu gi mc'D tu kitorg p0n order GSB eh GCB eh..entahlah! Pape je la.

Nyum nyum!

Layankan saja. Walaupun time tu sebenarnye aku lapa nasik. Tapi dah orang nak belanje, takkan aku nak cakap aku nak makan nasik lak kan. Isk3

Aku tengok je la dua beradik tu bla bla pasal family. Aku? Macam tunggul! Hahaha..biaselaa tu. Bila adik beradik bertemu, mesti banyak citer nak share kan.

Pastu aku dengar si Paiz nyanyi; “daku ingin cinta sejatimu, daku ingin harapan hatimu..” Terus rasa nak citer pasal my mr.dreaming!

Me: hari tu Encik Mimpi ade pegi UiTM kan?

Jaja: Eh?? Encik Mimpi? Sape tu?

Me: Aik, takkan tak tau kot. Kan Encik Mimpi ramai peminat budak student.

Jaja: haha..ntah! Artis2 selalu je datang tempat kitorg. Kadang2 nyanyi sorg2 je.

Erkk! Dalam aty aku cakap, harap2 Encik Mimpi aku takde laa kene nasib camtu. Huhu~ tak sanggup makk! Ahahha ><

Paiz: dia nyanyi lagu ape?

Me: yang tadi awak nyanyi laa..

Paiz: daku ingin cinta sejatimu, daku ini harapan hatimu..

Me: a'ah. Lagu tulah! Lagu rindukanlah.

Paiz: ape tajuk dia? Rindukanlah? Orang mane tu?

Me: orang sarawak. Dia nak keluarkan lagu baru 14hb ni. Lagu ciptaan dia sendiri. Lagu tu dah lama ade, tapi tak di official kan. So ni dia baru nak lancarkan album baru dia.

Paiz: iye?

Jaja: amboi, tau je kau eh.

Me: eh, mestilah! Peminat tegar Encik Mimpi kot. Hahaha

See!! Aku dah promote Encik Mimpi dalam tak sedar. Hahaha.. Maklumlah mak jemah ni pen-stalker tegar EM! Encik Mimpi kita tak peymes lagi, so ni la guna mak jemah macam aku ni kan.

Dear, Encik Mimpi! Awak, kene bagi upah c0kelat nih. Saya dah promote awak tau. Baru la adil! Ngeee~

Ahahaha!!

Niy lagu peberet encik mimpi! c0mel kot! → "nini cokelat celop celop! Nini cokelat celop celop! Nini c0kelat cel0p cel0p!" Lalala~

NotaDahi: rupenye Encik Mimpi tak gi UiTM lagi. Baru jelajah UKM. Saye salah oke. Hek h0k hek h0k *bunyi semut berdengkur! wakakaka!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.