Ahad, 23 Februari 2014

XCDEN kecik jeee

Tengah aku on the way nak balik rumah, masa tu lalu kat Medan Puteri. Kat depan kedai runcit aceh tu laa van yang aku naik tu hampir2 je nak langgar dengan kereta kancil merah.

Masa tu aku tengah sembang ngan Nadeeya. Aku duduk seat tepi, tiba-tiba je driver break mengejut! Eh, pehal ni? Disebabkan break mengejut tu la, aku terjatuh! Wuuu~ Dada aku terlanggar seat depan!

sakit tak? *soalan bangang

Sakit la weyyy!! Sakit gila..!

Aku pegang dada kiri aku. Aduh, pehal sakit ni? Budak2 aku lek je kat kerusi. Aku je yang teruk. Ade la sorang dua budak nangis, terkejut!

Aku rasa nak naik je jari ni kat mamat kereta kancil tu. Suka suki kau je laju masuk lorong bertentangan takde signal! Arghh! Bengang2! Ape lagi, gelabah la mamat tu. Dia tengok budak2 oke, dia pun blah! Eh..eh..camtu je kau belah? oke, fine! Eksiden kecik je kan.. *bengang

Driver: budak2 belakang okey?

Me: ye, semua okey.

Aku je yang tak okey! Sakit sangat ni tau tak! Cakap dalam ati je laa..malu weh cakap kuat2. Pasal sakit ni kat dada aku. Huhu~

Balik jee aku cek kat cermin. Takde pulak lebam. Tapi dada aku sakit bila aku sentuh, walaupun sikit je. Aduh, sakit laa.. :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.