Rabu, 26 Februari 2014

Mood #marah2

Aku sendiri tak tau kenapa dgn aku. Sekejap je rasa macam nak marah. Cepat bengang. Aku akui aku ni panas baran. Tapi tak pernah la lagi aku nak marah2 camni. Dah 2 3 hari gak la mood aku down giler.

Silap sikit, marah! Suruh sikit, marah! Asyik2 marah je. Tak baik kan aku.. :(

Aku bukan suke pun marah2, tapi hati ni cepat je nak marah. Kadang aku cepat nak melenting. Ngan akak2 aku sekali kene marah. Agaknye nak datang bulan kut. Tu laa asyik maki hamun sana sini.

Sampai kekadang tu bila aku marah, hati aku susah sgt nak tenang. Aku pun terfikir, perlu ke aku nak marah? Kenapa mesti nak marah? Ya, Allah..ampunkan aku.. :(


Aku berlindung dengan Allah, dari syaitan yang terkutuk. Dengan menyebut nama Allah, yang Maha Permurah lagi Maha Penyayang. Ya Allah..ampunilah dosaku dan hilangkanlah kepanasan hatiku dan lepaskanlah aku dari syaitan terkutuk.
[Doa ketika marah]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.