Selasa, 4 Februari 2014

Aku alergik losyen

  Aku dah tau ape punca alergik kat kulit aku ni datang! Setelah aku kaji dan kaji. Heheh! Tak kaji pun padahal. Auta je lebey. Sebenarnya itu hari aku de dapat adiah Body Lotion jenama 'Echanteur' dari someone. Pastu aku try pakai kat kulit kaki. Tau tak ape jadi??? Kulit aku jadi keras and menggerutu. Eeee! Tak selesa bile kulit aku menggelupas.

Kemudian baru aku teringat! Sebelum kulit aku naik bintik2 alergik, aku de pakai losyen akak aku tinggalkan kat uma. Losyen tu da lame. Lame sgt aku dok perhati, geram sgt aih aku pun pakai. Tu yang naik alergik tu. Paih tu aku pikir camne leh naik bijik2 aneh kat kulit aku. Tak terpikir lak pasal losyen tu.

Setelah usia aku 21thn (eh, bel0m birthday ag) baru laa aku dapat punca alergik aku.. Makan mase yg lame utk aku tahu sume ni. Isk..isk..! *nangis tadek lagu*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.