Sabtu, 1 Februari 2014

Cuaca kembali panas! Zzz

Mak aihh!! Cuaca panas bak ang! Tadi jalan kaki ke kedai dalam 30minit gitu cuaca panas sesangat. Aku tak tau la nape Tasik Puteri nih panas beben0r cuacanyee.. Siann adik aku. Dia tu k0n0nnye tak tahan panas, tapi aku gagah gak ajak dia teman. Yelah! Takkan aku nak jejalan s0rg2. Mane la tahu ade orang r0mpak aku ke kan. Tak ke naya. Balik jee uma kaki aku menggigil2. Kejang gitu. Pinggang aku sakit terus. Lepas jer letak bahan2 buat nasik ayam kat dapur, aku terus tetid0. Tak tolong p0n mak aku masak nasik ayam! (Sori umi) Penat yang amat, dgn cuaca panasnyee. Padahal sebelum ni, lek je aku gi kedai jalan kaki ngan Nadeeya (bukan nama sebenar). Tah la nape ngan aku. Asyik lelah je. Nak kate dem0k tuu, aku ade gak diet2 gituu.. Tapi yang aneh nyee, kaki aku macam ade kedut ketul2 gituu..pelik! Tp lepas bangun tido kaki aku da el0k da. Lega sket. Aku ingat melarat. Huk3

*MAGHRIB suda, solat jom!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.