Jumaat, 14 Februari 2014

Bateri blackberry cepat lapar, kejernye makan je tahu!

aku dah perasan dah skrg ni, yang bb aku ni bateri asyik low. Adoyy..! susahlah camni. Kene beli battery baru plak tu. Ni aku baru je caj malam tadi, pukul 4 lebih aku off suis charge. Then pukul 12.30 batteri low. Line terus auto off lak tuh! Ni aku update, tak sempat agi save. Dah takleh nak perawamkan. Kene caj 2jam dulu baru boleh. Layankan sajaaaa..!

Semalam pun mujur je la aku ade bawak powerbank yg 400MAH je. Oke la gak, leh caj 2 kali. Lgpun aku bukan kua lelama sgt, dari pg gajah sampai petang jer pun! Yesterday I really hope there is not anything that took place during my business out there. Alhamdulillah! Tadek jadi pape laa.. So batteri boleh save sampai petang :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.