Sabtu, 15 Februari 2014

Membazir suda!

Abis laaa...

Abis laaa...

Abis laaa...

Bulan ni gerenti bil air melambung! (Maaf yea En.Unza) Sebelum ni RM17 je. Hurm..tp bukan aku ea yg nak bazir2 kan! Mat indon yg wat keje ren0ovate sinki aku tuh yang bazir2 kan.

Dia kata biar paip bilik air bukak lelama, pasal dia nak abiskan air tangki. Aku tanye laa, 'da tutup depan ke?' dy cakap 'dah'. Pastu pelik gak la apesal air sinki tak berenti. Then aku gi buang sampah kat lua yg kebetulan lori sampah kutip sampah, tbe2 je rase aty aku s0h cek meter depan.

Taraaa!!!

Tak tutup pun..! Eeeee...tadi kata da tutup! Lempang kang -,- patut ar air tak berenti. Sebab setahu aku. Air tangki xde kaitan ngan sinki.

Hish!! BAZIR betul laa.. Aku pun satu, tlupe lak yg wat keje tu org indon. Dia bukan tau sgt bab2 hal Malaysia ni. Phuii la!

*encik unza : seorg pacik yg akn tlg byarkan bil air bil api uma aq duduk niy* XD

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.