Rabu, 24 September 2014

Wordless Wednesday : Apa salah ayam?

kredit to facebook. ^_^

27 ulasan:

  1. HAHAHA!! kesian ayam.

    - hani -

    BalasPadam
  2. ayam tu tak bersalah pon...
    cita2 nak jadi bucket combo...
    himpun ramai2
    hehehheh

    BalasPadam
  3. Huhuhuhuhu ayam jugak jadi mangsa .

    BalasPadam
  4. Tak semua berkaitan dengan ayam membawa maksud buruk. Ada juga yang membawa maksud baik:

    Tidur-tidur ayam - cara tidur orang berilmu, tidur dalam waspada.
    Ayam tambatan - orang harapan seseorang pemimpin
    Carik-carik bulu ayam, lama-lama becantum juga - bersatu padu

    BalasPadam
  5. bukan setakat ayam yang jadi mangsa, babi pun kena tempias. artikel yang teruk daripada Encik Ji haha

    http://janganignore.blogspot.com/2011/10/babi-dan-manusia.html

    BalasPadam
  6. kesian ayam yang tak bersalah..he..he

    BalasPadam
  7. hihi... ayam dapat nama tu... macam lembu gak la.. sapi punya susu lembu dapat nama... eh ye ke? mama main belasah je.. hihi

    BalasPadam
  8. betul gak kan, tiba2 je nama ayam yg kena petik xD

    BalasPadam
  9. kesian ayam..asyik jadi mangsa je..

    BalasPadam
  10. hahaha nak dinner plate banyak hayam sikit !

    BalasPadam
  11. kesian ayam..sampai nasi ayam pun kite yg pegi makan..hehehe

    BalasPadam
  12. Salam. Hee kasihan kat ayam itu.

    BalasPadam
  13. Ana ditagged

    http://ka0rist0ry.blogspot.com/2014/09/ada-apa-di-sebalik-nombor-itu.html

    BalasPadam
  14. hehehehhe snack plate la sedap sikit

    BalasPadam
  15. Adehh apal nsb ayam kan lya pun hati2 mkn ayam hhiiii

    BalasPadam
  16. Assalamualaikum dan singgah Jumaat dik Ana...betul juga tapi kesian kat ayam ni...hehe

    BalasPadam
  17. jngan risau ayam - ayam sekalian......kami manusia menggunakan kamu sebagai peribahasa jer.hahahahahaha :D
    KOKOKOKOKOKOKOKOK :D

    BalasPadam
  18. hahahaha kesian ayam kan...x aci betul...

    BalasPadam
  19. heheheh..kesian ayam..semua yang buruk jatuh kat dia..mak ayam, cap ayam, macam-macamlah

    BalasPadam
  20. Ayam dah jadi satu dalam darah daging kita. yummeh. hehe

    BalasPadam
  21. KESIAN AYAM...APA PUN GLAMER APE AYAM NI...HEHE

    BalasPadam
  22. Kesian ayam.. Knpa la dipersalahkn..

    BalasPadam

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.