Khamis, 6 Mac 2014

Merajukkah aku?

Yesterday..

Me: akak, aku de beli cd (cd cetak rompak je pun!)

Kakak: iye? Cd ape?

Me: jangan pandang belakang boleh?

Kakak: nak tengok bile?

Me: esok pagi kalau ikutkan.

Kakak: haa..ok jugak tu. Lgpun aku nak tengok gak. Sambil buat kertas periksa.

Yahuu, dapat tengok esok! Dapat green light dari akak aku. Punye seronok sampai pejam mata terbayang2 iklan trailer citee tu. ><

Today..

Me: akak, aku nak tengok ni. (Sambil tayang cd)

Kakak: aku pening laa..kau tengok tengahari la eh.

Me: alaa..

Time tuu terus aku jadik sedih. Sedih gile babeng. Semalam kata BOLEH. Hari ni lak kata TAKLEH. Fineee!! Aku terus masuk bilik! Tutup pintu then tidur. Mogok tak mau makan!

bayangkan k. Tengahari, pukul 12 mesti akak aku nak rehat sebab..dah penat ngajar! Takkan laa aku nak kacau kan? Lepas jee akak aku cakap camtu. Terus aku masuk bilik. Then pejam mata pura2 nak tido.

Now; sampai sekarang tak tegur akak aku. *tacing sia :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.