Selasa, 11 Mac 2014

Aku BENCI JAM PASIR

Assalammualaikum...

Pernah pakai BlackBerry tak?

Erghh! *Stress

Gara-gara pakai bold 4, henpon aku asyik jem jee. Dulu pakai bold 2 lek je. Takde pun keluar JAM PASIR.

Paling bengang kalau time tu aku tengah hupdate blog tibe2 jee kuar JAM PASIR. Kekadang time hamek gambar. Aduii..potong stim betul laa..

Ni dah 2 3 hari aku bengang ngan bb ni. Rase macam tanak dah pakai hp. Nak beli lappy terus boleh? Then ade broadband sendiri. Dengan kamera Sony Alpha5000. Dengan henpon cikai seketul! Baru hidup bahgia. HAHA

“Sesungguhnya jika kamu bersyukur, pasti Kami akan menambah (nikmat) kepadamu, dan jika kamu mengkufuri (nikmat-Ku), maka sesungguhnya azab-Ku sangat pedih.”(QS. 14:7)


Oke! Aku patut bersyukur... *insaf :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.