Jumaat, 14 Mac 2014

Episod balas dendam sebab dengki

Assalammualaikum...

Eh? Apehal ni ade bengkak kat bawah mata ni? Apekah aku kurang tidur? Pelik jee macam!

Pastu semalam nak tido nampak SEMUT lintas cadar aku. Aku agak, maybe dari semut la kut aku dapat 'adiah' bengkak ni. Weh, kau dari mane eh semut?! Aku pun follow la mane semut tu pegi. Sekali tengok tepi katil aku daa..

Ngan penuh yakinnye, aku gaya ala2 superhero takde sijil terus spray guna Shieldtox Attack! Zasssss!! Wangii betul bau shieldtox attack nih. Hehe.. Wpun dia kata utk nyamuk, tapi hape aku heran. Spray kat semut, mati gak!

Lepas je spray hampir separuh botol, aku pun tidur dengan lena nye. Terima kasih Shieldtox Attack! >< Siap krooh krooh lagi bunyiknye. Hihi

Esok tuu, tengah aku lepak atas katil rase ade mende gigit lengan aku. Erk! Semut zombikah? Aduii, apehal laaa wujud lagi semut ni. Grrr..!

Ni tadi aku makan tengahari sandar kat dinding, rase ade mende gigit leher aku. Terus terbantut niat aku nak makan perabih. Semut lagi! Hish!

Ohoii..kau ni pehal semut? Carik gaduh ke beb? Hok alorh~ dengki ar tuh aku bunuh kaum kerabat dia malam tadi. Ooo..! Ni kire balas dendam la ni yerk!

Aku tak paham betul laaa ngan semut uma aku ni. Tak paham bahase agaknye..aku dah bagi peringatan, tapi lagi dia datang. Balas dendam ler tuu.. Kire family 'si mati' la ni dtg tuntut kematian. Ah, kau! Lantak ler. Sape suruh kacau kawasan aku. Kan dah kene 'NGaP!' ngan shieldtox.

Hahaha *muke tak bersalah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.