Sabtu, 8 Mac 2014

Hari ini aku penat gile babeng

Assalammualaikum...

Hari ni aku operasi baju! ^^ Dah dua hari takde air woi. So baju memang bersepuk bagai segala. aigooo! Pening kepala aku tengok. Dengan baju hariannya. Baju sekolah lagi. Pheuwww..itu memenatkan!

First bangun tido, masak sarapan. Then kemas pinggan mangkuk. Maklum laaa air baru ade. Time ni ler aku nak pesta air. Hahaha

Pastu rendam baju sekolah, basuh dgn tangan. Baju yang lain tu aku basuh mesin. Tapi lambat start, sebab tunggu tangki penuh. Lepas je selesai tuu, aku masak utk tengahari. Bilas baju, then sidai. Perghh! Sampai pukul 1 tengahari kau baru selesai uruskan baju2..

Lepas zohor tu, aku siap2 nak gi tadah air minum utk budak2 aku. Memang penat gile2. Tadi release tengok cd, penat tak ilang2. Ni aku taip2 mata aku da berair. Ngantuk maybe? Hmm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.