Selasa, 4 Mac 2014

Ku sangka ini rompakan....

Jam pukul 5pagi, aku baru nak kejut budak2 uma aku. Tiba2 aku dengar bunyi air paip luar terbukak besar!

Aku suspen!

Sebab baru2 ni aku ade baca satu artikel ni pasal taktik terbaru rompakan. Yang aku ingat; Jika selepas J A M 1 2 , kedengaran bunyi air paip di buka di luar. Jangan anda keluar pergi menutupnya. Kerana itu taktik terbaru perompak. Ekoran kejadian di bla..bla.. Sumber dari bla..bla..

Okey! Aku saje besarkan tulisan tu sebab aku nak bagi lebih jelas and nampak. Then yang aku tulis 'bla..bla..' tu sebab aku tak ingat kat mane berlaku dan dari sape aku dapat info ni.

Then aku suruh budak uma aku yang mamai2 baru bangun tido tutupkan air. Comel je. HAHA!

"Dah tutup air dah," eh?? Lek je. Takde pape pun.

Dengar pulak air paip kat dapur tengah mengalir deras! Yahoo!!! Ade air dah..! Hepi tak terkata weh! Ade air rupanya. Aku gi kat tangga, dengar bunyi air naik masuk tangki. Alolo~hepi sgt!

Ya Allah, besarnya nikmat engkau pada kami. Alhamdulillah!! Ade air..! Terharunya aku ya Allah. Terima kasih Tuhan...

[Subuh → 4 mac 2014]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.