Sabtu, 15 Mac 2014

Maybe KHAYLA, maybe LAILA

Assalammualaikum...

Aku ingat semalam dah selesai dah pasal nama utk baby akak aku tu. Upernye sambung lagi hari ni. Abg ipa aku macam ubah fikiran pulak!

Mane taknye; kakak2 Jauzaa siap protes lagi sebab ayah dia nak bagi name LAILA. Gila katanyee..sebenarnye takla gila. Tapi di salah ertikan kisah srikandi LAILA, yang sebenarnye asyik dgn Tuhan-Nya. Bukan gila.

Then aNum ngan Piya setuju name KHAYLA tuu.. Sweet kot name tu.. HiHi.. Katanyee lembut and manjee.. Anak bongsu kan..oke! Itu syumel!

Aku sebagai tukang suggest merasa B A N G G A ..! Hihihi.. Mau tak bangga, kat fb pun ramai jerk setuju nama Khayla. Wuuuu~selamat tinggal "malam" (laila)

Abg ipa aku start mulekan keGILAan beliau.. Dengan memberikan carta adik sepanjang zaman katanyee..

HaHaHaHaHa ><

• Carta adik sepanjang zaman •


1- Qay***, ia selalu bersetuju dan sependapat dengan abg didalam banyak hal walau ada sedikit berbeza tetapi pandangannya hampir sama. *thums up
2 - A***, ia simple dan tidak menonjol, jarang bersuara tetapi ideanya bisa merubah dan bijak melontar kata kata. *tepuk tangan
3 - Mia & Estella, mereka degil dan sependapat inginkan kelainan untuk kebaikan masa hadapan tetapi perubahannya tidak mengecewakan. ?*angkat kening
4- Tma & Ejja, lebih suka menghormati orang dan tidak mempeduli sangat janji ada kebaikkan ia ikutkan sahaja. Dan lebih utamakan hobi. *senyum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.