Sabtu, 29 Mac 2014

Berhantu betul laguu EM

Assalammualaikum...

Mule2 minat lagu tuu AKU. Aku memang sy0k betul dengar suara em. Sekali akak aku dengar, dia kata aku jiwang. Oke, fine! *cedih.

Tiba2 tgh aku bace blog, aku dengar muzik rindukanlah. Rupanyee diam2 akak aku minat. Hahahaha..kata beliau sedap. Tau pun kau kak! Kutuk aku lagi.

Adik aku yang gile kpop, yang jenis tak suke lagu2 melayu terus jatuh cinta ngan lagu em, rindukanlah.

Adik: mase pestday mule2 eka antar budak gi skolah, radio asyik ulang je lagu encik mimpi. Sampai eka marah2 lagu tu.
Me: hm..pastu?
Adik: hari kedua pun camtu gak pasang rindukanlah ulang2. Hari ketiga takde, eka dah resah. Hari ke empat pun takde, eka gelabah! Last2 carik2, pastu ade lagu tu terus suka. Hahaha..
Me: sedapkan lagu em?
Adik: huhu..aku da kene virus kau.

Tu la kau, kutuk2 aku lagi. Kan da fall in love lagu dari Encik Mimpi aku. Hahahaaa.. XD

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.