Isnin, 5 Mei 2014

Less 50% punye pasal

Assalamualaikum...

Hajat sebenar patik turun AEON Rawang semalam nak melayan 'Spiderman 2'. Tapi disebabkan kakak patik de hal lain lepas pukul 3 petang, melepaslah patik tengok wayang. Isk3

Pastu akak aku tu kebetulan carik eyeliner. Eyeliner dia da abis. Tu pun keluar pakai eyeliner aku. Eleh, aku pun eyeliner baru je beli 2 3 ary yang lalu! Hihi.

ELIANTO? Macam biase jek dengar kan. Kitorang masuk kedai Elianto tu. Pastu akak aku dok usha2 barang2 mekap lain. Aku tengok pun barang dia kemain kau standart dia. Harga lagilah standart. Tetibe akak promoter tu kata tengah less 50%.

50%??

Bia betul? Dari harga RM50 terus jadik RM25. Wah! Kebetulan kitorang gi semalam, last day. Langkah kanan mak jemah!

Dek kerana tengok akak aku excited beli tu ini, setan lak tak berhenti-henti hasut aku. Hape lagi aku pun rembat laa 1 2 ketul. Haaa..beli gak akhirnya. :D

NotaDahi: Betul laa cakap orang, perempuan pantang nampak perkataan persen-persen tu. Aku pun terjangkit! Tak dapat di nafikan lagi. XD

1 ulasan:

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.