Rabu, 27 Ogos 2014

Worldless Wednesday : Madah HATI

Assalamualaikum...

“Keseronokan AKAL ialah mendapat ILMU,
Keseronokan NAFSU ialah membuat perkara HARAM.
Keseronokan HATI ialah dengan MENGINGATI ALLAH
dan melihat keindahan ciptaan-Nya.”

NOTA : thanks kak Aimi bagi ana lukisan beliau!

21 ulasan:

  1. Suka kata-kata ni..peringatan yang bermanfaat.. ^_^

    BalasPadam
  2. lukisan cantik...kata2 pon cantik..

    BalasPadam
  3. dengar laugan azan pun boleh tenang hati taw :)

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum dan salam singgah sini dik Ana...peringatan untuk kita semua...Ingat Allah hati akan tenang..

    BalasPadam
  5. Assalamualaikum dan salam singgah sini dik Ana...peringatan untuk kita semua...Ingat Allah hati akan tenang..

    BalasPadam
  6. So true Ana...keindahan hati bila kita dekat dengan sang pencipta...

    BalasPadam
  7. ''keseronokan hati dengan mengingati ALLAH dan melihat keindahan ciptannya''

    yup betul tu.. bila tengok keindahan ciptannya, hati kita rasa seronok, lapang jer..
    hehe sebab dila suka tengok pantai, rasa seronok jer :D

    BalasPadam
  8. Malangnya ramai yg suka keseronokn no 2 itu - keseronokan nafsu, terlupa kepada kebijaksanaan akal dan kekuasaan Tuhan...

    BalasPadam
  9. First time visits here, nice blog and sharing, I wish you to have a happy day~ =D

    Regards,
    (A Growing Teenager Diary Malaysia)

    BalasPadam
  10. Alhamdulillah...nice sharing

    BalasPadam
  11. wow.. nice pic with nice words :)

    BalasPadam
  12. cantik lukisan cantik juga madahnya

    BalasPadam
  13. kekadang hati ni mudah di sakiti..huhuh..hari ni ada kawan opis sakiti hati akak JM huhu...sbar je nih

    BalasPadam

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.