Selasa, 19 Ogos 2014

Kawan?

Assalamualaikum...

Kalau kami jenjalan bersama, mesti orang ingat kami kawan rapat. Mesti orang ingat kitorang sebaya. Padahal yang tu kakak, yang ni adik. Hihi. Apa boleh buat, kami sekepala.

Gi AEON, nak tengok wayang. Mase tu citer The Smurfs2 tengah hangat. Pastu time nak beli tiket tu, kitorang ade la gaduh manje jap pasal adik nak tengok citer ganas. Yang kakak ana, kak Aimi nak tengok citer antu. Ana? Follow je la mane yang best.

Tetiba hakak kaunter tu cakap; “awak sepakat la dulu ngan kengkawan awak. Nanti baru dtg balik beli tiket.” Terus kami gelak ramai-ramai. Lucu pulak rase. Padahal kitorang adik beradik je.

NotaDahi : agak-agak korang, kami ni adik beradik ke kawan sama kawan?

49 ulasan:

  1. eh tu siblings ana ea? muka lain-lain lah.. ketinggian pun hampir sama.. hehe.. serius nampak macam kawan2 ana.. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. A'ah..my siblings. Ekekeke..lain sangat ke? :D

      Padam
    2. yang pakai baju oren sebelah ana dengan yang pakai baju belang2 tu ada iras2 ana sikit,, yang lain x serupa.. hehe

      Padam
    3. Hoho..padahal tu adik beradik tiri ana tau. Keh3. Ana terlebih rapat ngan adik beradik tiri kot, tu yang ade rupe sikit2. ><

      Padam
  2. kenapa muka lain? ahaha. untunglah ramai adik-beradik perempuan kan.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lain yg ketara sgt ke una? Huhu..tak tau la nape lain2. Oh ye, ade jugak adik beradik tiri ana kat gambar yg ni.

      Padam
  3. Indahnya ciptaan Allah...muka lain2 tp dr gen yg sama...patutla kakak tu kata kawan...kalau akak pon akan kata kawan jgk..haha...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ^_^ hihihi.. Taklah lain sangat. Kalau perhati betul2. Ade aura adik beradik sebenarnye. Hehe

      Padam
  4. hehe tapi ada dua tiga org yg muka hampir2 sama hehe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yeayy..akak berjaya gak nampak muka ala2 adik beradikkan. Huhu. Tahniah2.

      Padam
  5. ada beza sikit la..tp nampak macam umur lebih kurang.hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ade yang umur 18, 21, 22, 24 dan 25. Taklah jauh mane pun jarak umur kitorang kan. Hehe

      Padam
  6. ehhh ? adik beradik kak ana ke ni ??? mmg laa mcm kengkawan pon ada . hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yup, yaya. Hehe. Ic kami semua binti yang same yer. Kui3. XD

      Padam
  7. Balasan
    1. Huhu..tapi takla lain sgt kan? :D

      Padam
  8. ada rupa sikit tapi tetap rasa macam member member hihihihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaaa..adik beradik yg berkawan. Amacam? Oke tak? Keh3

      Padam
  9. haha , bagus la kalau adik beradik nampak macam kawan-kwan. nampak keakraban tu. hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahahaa..yeke? Masehhh.. Bak kata perhubungan yang bagai air yg dicincang takkan pernah putus.

      Padam
  10. emm, kalau tak tahu jie pun tgk mcm kawan2..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaa..mesti cakap kitorang just fren je kan?

      Padam
  11. Seronok kan bila ada ramai saudara mara. Bila berjumpa, bersenda, terusir segala duka...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tuu.. Sebab tu kitorang antara adik beradik saling kuat menguatkan satu sama lain. :D

      Padam
  12. adik-beradik semua perempuan? sama la kita dik^^

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eh eh..takla. Ade je lelaki. Ni suku je kak deno. ^_^ yg lelaki susah di ajak bergambar.

      Padam
  13. hahahaha, muka tak berapa nk sama kan, lain-lain tapi saiz lebih kurang, ofcoz kakbren akan cakap "uols ni bff ker?"

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ekekeke..kami mmg ala2 same tinggi. Chubby2 sikit. Hehe.. :D

      Padam
  14. Semua sekali berapa orang adik beradik Ana?? hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Adik beradik ana 8 je. Kalau semua sekali 25. Hehe..ramai tak? Ramai kan..

      Padam
  15. Bestnyer kalau ramai adik-beradik perempuan..boleh jadi kawan..dan ikatan adik-beradik akan bertambah mesra..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Adik beradik ana seimbang je. Hehe. Tp kami lebih rapat perempuan sesama perempuanlah. :D

      Padam
  16. Sekali imbas memang nampak macam kekawan. hehe.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Siyes? Tp kalau tatap lelama nampak macam ape?

      Padam
  17. belah kanan tu je yg lain sikit...yg lain2 tu lebih kurang muka..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yg belah kanan tu la baru adik beradik seib sebapa ana. Yg lain2 tu semua adik beradik sebapa tapi lain mak.

      Padam
  18. Seronoknya ada adk brdik yng membesar bersama..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ^_^ hehee..centu la alkisahnye.

      Padam
  19. Seronok ada adk brdik yng membesar bersamaa..

    BalasPadam
  20. ahakss..dah x boleh nak beza nih...nampak sebaya je

    BalasPadam
  21. kalau tengok gambar memang cam kawan..tapi bila tengok betul-betul ada yang muka sama cam ana.Seronok kan..adik beradi perempuan ramai ni..cam akak juga..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan..dalam gambar je eksyen macam kengkawan. Hehehe.. Ade adik beradik ramai pastu berkawan pulak, lelagi memasing sekepala, centu la jadinye kak. Huhu.

      Padam
  22. adik beradik yang comel dan cantik..seronok gak gaduh manja adik beradik sesekali kan..tetiba rindu kat adik beradik..hihii

    BalasPadam
  23. Heheheseronok kan ada ramai adik beradik pompuan ...mesti best ...nampaksebaya la semua ..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ala kak Lya, umur ala2 je sume. Keh3

      Padam
  24. lor adik beradik ke...muka lal ini lain mcm akak jugak..adik bradik muke lain lin..kalo kuar sama org igt ktrg kwn

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hihi..nak buat camne.. Adik beradik tp lain muka.

      Padam

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.