Selasa, 20 Mei 2014

Salah paham punye pasal

Assalamualaikum...

Sape yang rajin usha & komen blog aku, dia tahu la ape yang jadi kat aku sebelum ni. Isk3! Tragis tau tak.

Klik sini untuk bace entri aku yang sebelum ni.

Dek kerana aku tak puas hati dengan keputusan aku, aku pun inbox page pesbuk yang jual barang yang aku nak tu la.

Tanye punye tanya
.
.
.
.
.
.
Rupa-rupanye
.
.
.
.
.
.

Ni sume salah paham. Pasal yang itu hari amek order tu orang lain yang reply. Pastu yang mintak duit tambahan tu pun orang lain. Erk! Memula pening gak ar nak paham. Then 'hamba Allah' tu pun explain kat aku. Pastu aku tanye, so barang aku ade tak? Dia kata ade, cume belum delivery. Dia nak hantar sekaligus.

Taik kucen betul laa orang ni. -__-'

Sabor je laaaaa..

p/s: aku takkan mention pesbuk online tu kat sini.

26 ulasan:

  1. hahahaha sabar kak. kalau barang tak sampai jugak, akak maki je orang tu. hahaha k tak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cadangan puteri diterima! Mmg pun nak wat camtu. Haha ><

      Padam
  2. saya beli barang on9 tapi tak pernah kena lagi camne..kalo kena memang angin satu badan..siap la owner yg jual tu..haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ade ayat ancaman di situ. Haha.. Klu ikutkan mmg nk marah je. Sib baik de saki baki sifat sabar. :D

      Padam
  3. lahh ! yer ker? dah tuh? barang dapat lah nanti ?.. ish3 # macam2 ..jangan tak sampai sudah ..

    too bad of service :/

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak tau laa.. Memain pulak org tu ngan ana. Dia ingat best agaknye wat camtu. -_-'

      Padam
  4. tak sempat lagi nak baca entry kes tu dear....mlm nati kak baca ye=)

    btw ada tag ana
    http://nanakimie.blogspot.com/2014/05/1st-mini-giveaway-by-atikah-aziz.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe..oke kak nana.

      Btw takleh copy banner la kak :( sbb on kt hp je ni.

      Padam
  5. sabar2...online servis memang macam2 karenah :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tu lah..yg ni karenah dia laen macam sikit. Ahahaha.. Sebab sabar la jemah ni tak mention name pesbuk tu tau. :)

      Padam
  6. xpa anna... ada pa2 hal genk2 blogger backup :P

    BalasPadam
    Balasan
    1. If k.boo tlg backup p0n da hokey tau. Hehehe.. :D

      Padam
  7. Hai... cam tu pulak! Sabar je la... :)

    BalasPadam
  8. dia konpius sbb ramai sgt order ngn dia kot.. tak pe.. adik tggu jer.. nnt sampai la barang tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha..yela kut. Ni msih setia menunggu. Haha

      Padam
  9. hehehe lilek lilekk hehee Tag u dalam neh

    http://sitracey.blogspot.com/2014/05/1st-mini-giveaway-by-atikah-aziz.html

    BalasPadam
  10. LA ISK ...camne leh org lain plak tu. sabotaj ke apa ni ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Macam sabotaj pun ade kan kak.. Huhu xtau la klu org tu mmg nk sabotaj kite.

      Padam
  11. Orang tu baru belajar bisnes kot, kalau dah pro tak akan tersilap cam tu...

    BalasPadam
  12. Balasan
    1. Harap yg ni bkn menipu laa. :) sangka baik je dlu.

      Padam
  13. sabar jelaa..tak perlu kata apa-apa.. :) senyumm takperlu kata pape

    BalasPadam
  14. Hahahah ecah pun pernah mcm ni.. Sabo je lah -.-

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tulah. Takley nak wat ape. Tunggu je la jalan terbaik.

      Padam

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.