Isnin, 26 Mei 2014

Happy birthday kakakku sayang

Hari ni hari jadi my housemate. Iaitu kakak aku sendiri. Hehe. Walaupun kitorang tak seibu tapi sebapa. Kire tu kakak tiri aku la.

Disebabkan aku ramai sangat kakak, aku mention name beliau. Namanye kak Syirin. Aku ngan kak syirin ni agak rapat. Dan ade sikit persamaan. Eh? Sikit ke? Cam banyak je. Haha

Kekadang tu ade gak berbeza pendapat. Ade sekali tu kat sogo, akak aku cakap "eh, lawanye handbag tu.” Aku lak cakap "tak lawa pun. Cam nenek kebayan punye je." Hahaha..pastu bermula laa adegan perang pendapat. Kah kah kah.. Lumrah adik beradik.

“Buat kakak aku yang busuk, happy birthday to you. May Allah bless of you! Semoga sihat sejahtera selalu dan diberkati Allah. Dan mendapat 'jodoh yang baik dan caring'. Hahahaa..”

9 ulasan:

  1. happy birthday untuk kakak ana !

    BalasPadam
  2. hoho.. air dicincang takkan putus.. gaduh2 manja lettew..

    happy birthday ya tuk ur sis :)

    BalasPadam
  3. happy belated birthday tuk kakak ismi...

    BalasPadam
  4. happy belated besday untuk kakak ana =)

    BalasPadam
  5. happy belated birthday untuk kakak ana :)

    BalasPadam
  6. happy belated birthday to kakak..may Allah bless. ain ada tag, jemput join..hehe.

    http://whiteroses2013.blogspot.com/2014/05/1st-mini-giveaway-by-atikah-aziz.html

    BalasPadam
  7. happy belated birthday tuk kakak ism.. semoga korang gembira selalu...

    BalasPadam

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.