Khamis, 20 Februari 2014

'Mereka' suda mengganas!

Macam bese laa..idop aku. Hari2 tatap muke sendiri kat depan cermin wpun takla secantik Kim Tae Hee. Tapi aku just nak cek perkembangan wajah je. Ecehh..! ><

perempuan kan..takleh hidup woi tanpa cik CERMIN. Hik3. Tu pasal laaa aku yg tak brape syumil ni hari2 ngadap cermin. Opss..oppp! Bukan cermin citer asal aku. Hehe

Aku nak gitau yg aku tumbuh jerawat! OMO! Jerawat!!?? Dah 3 4 hari jerawat naik turun. Aduhh..takkan da tibe mase utk kulit2 aku mengganas kut. Wuuu~

Usha idong lak! Eeee..dahla idong melayu! Hahaha..peset n bulat! Tapi aku ade gak mancung2 sket ala2 Aishwarya Rai. Idong aku ade bintik itam! Ade, ketul2 resdung. Alaaa.. kulit da tak sekata.

Sedih je tgk perkembangan aku. Dahla makin bam bam, naik pulak segala jenis kuih muih mutat tutat hape kejadah kat kulit muke. Sedih laa camni. Isk..isk..!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.