Khamis, 13 Februari 2014

Duit ku melayang bagai la la la la

Now; Home Sweet Home! [Baru sampai uma k]

Beli 3 menda, duit aku melayang RM33! Dunia sekarang.. Laju betul ngap duit orang. Padahal beli kat Mydin je. Geram pulak rasee.. Terpaksa laa aku tunggu bulan depan baru leh berjoli balik.

Aku tak paham betul laa.. Nape eyeliner tadek nih! Arhh! Geram jee rase.. Dulu de jual yang rm2 punye, sekarang sume jual rm7. Ni yang nak berkire ngan duit.

Sekarang ni duit da merajuk ngan aku. "Eleh, lek ah! Benda leh bincang. Meh sini meh."

First aku bengang, sebab foundation aku yang RM4 tetibe da takde, kononnye low standart! Excuse me! Low standart pun tak rosak k muke aku. Lebih licin dari kulit Kim Soo Hyun (pelakon TheMoonEmbracingTheSun) eh? Apesal libatkan beliau? Hik3 suke aty la! *jeling tajam2

Kedua bengang sebab aku salah beli eyeliner kelmarin. konon2 nak carik yang lituid *liquid*. Tapi takde plak yg murah RM2. Yg ade p0n mesty harga RM10. Erghh!! Stress2!

Then akhirnyee aku balik uma ngan kekecewaan. Cedih p0n ade tau. Takder sape p0n tawu. Wuuuuu~ rase nak cucuk2 je diri ni 40juta kali sambil nangis2 diiringi ngan ujan lebat. Cewah! Macam lam SadMovie lak kan. Hahahaha..tu je aku nak citer! Yg penting aku nak gtau sekarang aku BANKRAP! Poket waa ade RM7 jee.. *cedih*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.