Sabtu, 22 Februari 2014

Imaginasiiiii bak kata spongebob XD

Ahahahaha!!

Gelak awal2 dulu. Pasal pe aku gelak? Pasal tadi aku layan citer Yes, Bos! Ade hero kesukaan aku. F.A! Digandingkan pulak ngan Emma Maembong! Fuhh..meletop kaw2. Hihi

F.A. = Fahrin Ahmad

Yang menarik perhatian aku tu, ade satu babak tu Ryzal Jaafar ngintai satu uma ni. Tu uma Emma kut (aku baru tgk td, so tak dapat pastikan.) mybe dia duduk ngan opah dia. Tapi Emma tu dah takde, keje kat kL. Tetiba je aku nampak kartun pelangi, tetiba muncul Emma ngah sapu luar. Aku pikir 'imaginasi' dia je kut. Tup2 kene sergah Emma tu takde pun!

Sahhhh!! Hahaahaa :D

Ni mesti ciplak idea dari citer Spongebob Squarepants kan? Yang tajuk dia Idiot Box. Part spongebob ngan patrick duduk dalam kotak. 'Imaginasi' bak kata spongebob! Hahahaha

p/s: kalau korang layan spongebob petang2 pukul 5 tu, korang paham ler ape yang aku cakapkan ni kan! K,bai! Aku nak gi masak makan malam lak ni. Hi3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.