Ahad, 23 Februari 2014

Layan lagii wei

Hari ni aku layan lagi Yes, boss! Ehem..anda di rumah jangan lupa ye tonton cerita lakonan F.A. ngan E.M.

Erkk?!!

Laen macam je E.M. Alaaaa..! Ape ni. Kenapa E.M. tu name Emma Maembong? Ni yang mood nak tukar jadik HULK ni. Tak aci betul! E.M. tu utk encik mimpi aku je la. Isk3

Ah..pape je la!

Blurr jap! Hei, come on. Aku nak cerita apa tadi eh? Oh, ye. Yes, boss!

Hamboi kau abg fahrin ni. Bukan maen lagi kau sakat emma maembong ye. Hi3. Semalam bukan ke main gempak lagi aku tengok babak emma maembong macam nak kene rogol, rupanye tu budak2 upahan abg fahrin. Eeee..! abg fahrin ni, nakal tau! Paling tak tahan ayat abg fahrin;

Abam F.A: Aaa..jangan marah. Jangan marah. Saya ni bos awak. Saya bos.

Hahaha..! Aku pun ape lagi, bantai gelak sakan. Comel je perangai. Huk3 tau tak apa yang aku minat sesangat kat FAHRIN AHMAD? Tuu diaaa, tulisan besar youu. Semua sebab senyuman dia.

Ni laa dia perangai aku, aku suka usha orang yang pertama GIGI dan kedua SENYUMAN. sebab aku minat EM tu sebab senyuman dia la tu, begitu gak F.A. ><

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.