Isnin, 3 Februari 2014

Ape 'benda' ni??!! Gelinyee..!

NAJIS? Eeeuuu..!! What the najis? You kn0w what najis? Benda k0tor k! Huh! Aku pantang betul bab najis nih. Yelah, aku ni sembahyang. So kalau nak s0lat, keadaan sekeliling mesti kene bersih..barulah dapat s0lat yang khusyuk. Lagi2 bab berak budak merata-rata ke, kencing mencicir ke. Id0ng aku sensitip k.

Yang paling membengangkan aku, bila aku masuk bilik air ade something dalam tuu..tau tak hape?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
PAMPERS!

Arhh..geliii! Hadoii..camne la akak ipa aku boley letak pampers anak buah aku dalam bilik air ni. Takde t0ng sampah kah kat uma ni? Bikin panas woii. Aku ni dahla panas baran, nampak lak benda paling aku pantang seumur id0p. Aku pantang bet0l tg0k pampers dalam bilik air. Tolong la, tolong jgn biar pampers anak dalam bilik air. Lambang pengotor k! Eeeuuu..

Mood aku terus down bile tg0k ade pampers kat bilik air. Di sebabkan 'benda' tu je aku da maki2 orang. Huishh..istighfar laa wahai diri.. Huuuu~~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.