Jumaat, 7 Februari 2014

Comelnye perangai korang! Like3

Assalamualaikum...

Pagi ni aku bangun awal, tapi ngantuk dia ala3 macam semalam gak. Tapi aku try gak ar ubah mood ceria. Bak kata Dato' Fadzilah;

“Mulakan pagi dengan senyuman, insyaAllah hari anda akan ceria.”

  Tibe2 jee ade yang potong mood aku! Marah tu takde la. Tapi aku kene buat2 garang. Mane taknye, budak2 aku ni disuruh mandi pukul 5.33. Tapi jam dah 6.40 tak turun2 agi. Aishh! Aku pun ape lagi, guna kuasa VETO lah! Hahhaa..nampak tak aku ni gila kuasa! Wakakakak! ><

  Dengan rotan ditangan aku pandang bebudak nih. Mata aku saje dibulat2 kan wpun takla bulat p0n ^^. Aku pun buat2 marah.

“Nape turun lambat?! Kan tadi kejut awal?!” Tibe2 de budak sorang ni nyampuk!

“Sebab sume2 sembang tadi.” Eh..eh! Beraninye kau jawab soalan aku. Nak tergelak pun ade tau. Dengan riak muke dia takut2 gitu jawab soalan aku. Please! Please jangan perangai comel sangat sayang!

Hahahahahaaaa..aku taklah marah pun. Aku kalau rotan pun, sekadar bagi pengajaran. Lepas2 tu memang bebudak ni takkan buat kesilapan yang same. Aku sayang gile kut kat budak2 ni. Dah anggap macam anak aku sendiri dah pun. Ramainye anak aku? #Eh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.