Ahad, 23 Februari 2014

Kacaknyeee dia *meowww

Aku ada dapat satu jemputan ni. Dari jiran taman sebelah aku jugak la. Dia ada buat kenduri doa selamat. Dia ajak plak gi tengahari, lepas zohor. Jadi, aku takyah masak! Yeahh..!

Sesampai je aku kat sana, hanya seseorang je yang jadi perhatian aku! Hehehe.. >< Dari aku datang sampai aku nak balik, someone tu je jadi perhatian aku.

Ah, kacaknya beliau!

Seorang mamat bersongkok, berkemeja putih, berseluar hitam. Bersama kaca mata di matanya. Aduhh, shinee!! Terserlah kehenseman beliau. Terpikat weh!

Him: biar saya cedokkan nasi.

Amboi, pelawa lagi tu. Alahai, nape beliau baik sgt ni. Tergoda sesangat. *aum

Me: kalau camtu, saya cedokkan lauk.

Dengan senyuman berbunga2. Aku pun pegang senduk lauk ayam masak merah. Wei, aku sebelah dialah!

Him: nak bagi nasik ape ni? Ade dua nasi, nasi putih atau nasi tomato? (Sambil cedok nasi tomato dalam pinggan.)

Me: kalau nak bagi nasi tomato, bagi semua nasik tomato je la. Sambil dalam aty aku cakap "eh..eh..kau da isi nasi tomato, byk tanye pulak."

Him: oke..

Me: isi satu senduk je yea. Budak2 ni tak makan banyak.

Him: oke..

See! Nampak tak kuasa mandatori aku tu?! Aku gila kuasa! Wakakaka~ kuasa bulan lindungi matahari *sailormoon XD

Opsss! Chop! Chop! Sebelum aku lupa, baik aku gtau. Aku gi kenduri dgn anak2 jagaan aku (umah anak yatim).

Him: nanti saya hantarkan air ye!

Me: eh, takpe ke? Tak susahkan? (Bajet2 mesra gitu) ^^

Him: eh..takdelah.

Oh my god! Baiknyee dia. Awesome and cool. Suke sangat2! Mujurlah si hensem tu baik sebab sudi nak tolong aku. Teruja sangat!

Suka sangat kat dia yang camtuu..ala, jatuh hati la pulak! Sekarang kat uma pun teringat2 kat someone tu. Aduh, sakit! Sakit ape eh? Next entri baru aku citer oke ~_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.