Jumaat, 20 Disember 2013

mamai dalam meeting

(Citer 16hb 12/khamis)

Malam tadi aku eksyenlah nak gi meeting, sudahnye
tertido. Tu lah! Driver lambat sgt sampai, aku yang
dah penat ni pun ape agi tertidur.
  Bila terjaga jer aku gelabah2, sebab dah pukul
9:55. Hahaha..ngok! Meeting pukul 9:00. Aku yang
mamai ni pun bangun. Usha bilik akak aku sebelah.
Eh, takde! Dah pegi ke? Cisss..pastu aku nak
sambung tidur. Tibe2 adik aku jerit, “oi, tu kete da
lame tunggu kau laa kak..” Aku terpana. Dalam
mamai2 aku tu gak la aku capai ape yang patut pastu
blah. Yang pasti jawapannya aku masih mamai.
  “Aik? Baru start meeting ke?” aku tanye pd Cik
driver.
  “Ye arr..tunggu ko ler. Beria Puan Abidah suruh aku
amek kau.” Kata Cik driver.
  Aku yang masih mamai terus masuk meeting.
Bla..bla..bla.. Ape dia cakap haram pun tak masuk
dalam otak aku. See..aku tengah mamai. Esoknye
(hari ni), aku tidur sampai pukul 11pagi. Apak lame
giler. Muahahaha.. Pastu lepas s0lat zohor mata aku
start kelat balik. Amboii..tau tido je aku sejak
sekarang. Tu berat aku naik berkilo-kilo. ><

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.