Selasa, 24 Disember 2013

Cuci matalah sangat!

Assalamualaikum...

Malam tadi, lepas jek balik dari uma abe. Aku ngn abg aku bserta kak Mia n akak ipa aku gi uma kakak aku kat subang. Sajer gi sana, nak 'ngendeng' roti. Huhu..lepas jek da dapat r0ti yg di mahukan, kit0rang p0n blah. Pasal kak Mia ckp dy nak gi uma member dy nak amek udang (pasal aku ngidam udang, hahaha). Sementara tunggu kak Mia aku lepak uma kawan dy, aku ngan abg ipa srta akak ipa gi makan luar.
   Aku ni dah ar tak pernah makan kuey tiew kungfu. Sekali order, tgok rupa dy je dah buat aku mual. Rupa dy macam telur yang dig0reng kemudian di letak dalam sup pekat. Sedap tu iye gak tapi ade rase loya2. Err..nak tanak kene la tanggung. Makan sampai abis gak la wpun rasa nak terkeluar balek.
   Lepas jek makan trus gi amk kak Mia. Then gi uptown plak, cuci mata katanye. Duit plak apa p0n tadak! Wuhuuu~ jalan punye jalan. Last2 aku mengah. Wey lelah weh. Aku tak pernah lelah berjalan. Tp smlm aku tak larat betul! Sampai sakit tapak kaki aku.. Yang abg aku ngan bini dy d0k berjalan bdua. Anak diorg (Raisya) aku ngan kak Mia jge. Hahaha..bukan maen eh laki bini ni jalan pegang tgn. Kata kak Mia, abg aku tu baru fall in love dgn bini sndiri. Smntara lepak sempat laa bgosip. Tibe2 akk aku bukak t0pik pasal yg aku merajuk tuh. Err..
   “apesal kau merajuk eh? Perangai kau pelik giler ar sekarang. Tak bg makan merajuk. Sensitif je kau ni.” Aku pun terpikir. Apakah? Mmg aku sedar pun, aku mcm perangai srba sensitif kebelakangan ni. Kdang aku xsedar pun. Padahal sebelum ni lau akak aku cakap ape2 pun sikit p0n aku tak penah makan aty. Aty batu la katakan.
   Tunggu punye tunggu, tak muncul2 gak abg ngan akak ipa aku tuh. Mane tah laki bini ni mnghilang. Lame giler rayau2. Then akhir skali kitorg gi kedai casing hp 'USTAZ'. Fuhh..harga dy murah abes. Bila da kat kedai tu lagilah, apak lame giler abg aku carik cover iphone4 dia. Grrr..nk teryak2 pun ade, segala rasa nak ter tu sume ade..sudahnye smpai uma jam dah 3:40 pagi. Tido pukul 4, klu da pukul 4 tu..paham2 ler, terlajak lah aku pun!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.