Isnin, 31 Mac 2014

Perkara last minit memang membengangkan

Assalamualaikum...

Firstly aku nak cakap yang aku sgt2 suke masakkan ape yang akak aku nak makan atau adik2 aku nak makan. Aku suka masak ikut selera orang lain, tapi selalunye ape adik2 aku nak atau akak aku nak memey kene ngan tekak aku.

Kekadang terlebih rajin, budak2 yang dulu ex-housemate aku mintak masakkan. Aku masakkan je la. Ngeeee~

Citernye aku ni sebenarnye agak bengang tadi. Tapi lepas dapat explain dari pihak yang bertanggungjawab, so bengang tu blah camtu je. Aku paling paling paling benci bila buat something tu last minit. Melainkan aku dah sedia maklum hal tu.

Contoh macam ary ni, td aku ingat diorg yang bahagian dapur masak tengahari. Rupanye sekali dia hantar ayam mentah je!

What? Ayam mentah je?

Ini benar2 mencabar kesabaran aku. Mujur aku cukup tido, so mood tu lebih kepada flying2 gitu. Hahaha.

Bile last minit, aku pun pakai bahan ape ade je la. Ayam masak kicap pun jadi laa.. Ngeee~ budak2 aku pun selera je makan. Aku harap hari camni tak berulang la yer.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.