Khamis, 20 Mac 2014

Gawat di malam hari

Assalamualaikum...

Malam tadi anak sedara aku yang baby tuu (Jauzaa) tiba2 je berak berdarah. Then ibunya (kakak aku) & abg ipa aku terus berkejar ke hospital sg.buloh.

Sape penah gi hospital sg buloh?

Eh? Tak penah?

Oke2..hospital kerajaan?

Paham2 je la kan, hospital kerajaan ni kan kebanyakkannye servis dia agak slow sikit. I am right? Dktor kata keputusan darah lagi 2 jam, sementara tunggu tu akak aku n abg ipa blk jap la kejap. Nak amek anak2 kat uma, ade laa akak aku lg sorg tlg tgk kan budak2 tu.

Tibe2 je polis datang!

Cari Siti Sarah katanya. Lari dari hospital. Huh! Entahlah. Pastu si akak aku yg lg sorang tu kat uma. Dgn rupa bedak sejuk tepek kat muka, ngan baju kelawar lagi tu. Siap ngaku bibik lagi tu. Hahaha

Agaknyee doktor gelabah cari pattient, panggil2 tak muncul2. Tu yg suruh polis datang tuh! Hahaha

Polis blurr! XD

Jauzaa kene kuning je. Hope Jauzaa cepat sihat.. ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.