Ahad, 30 Mac 2014

Aku bukan cikgulah

Assalamualaikum...

Celah kau panggil aku cikgu! Hahaha...bebudak ni la. Aku bukan cikgu laa.. Aku dah pencen jadik cikgu. Pencen muda! ^^

Zaman aku jadik cikgu dah berlalu. Ngeee~ Kisah 3 tahun yg lalu kut! Tapi pelik, budak2 yang baru masuk tadika ni tibe2 panggil aku cikgu. Ehem..

Takpe laa..kire halal laa panggil aku cikgu. Sebenarnye aku ni keje sukarelawan je. Keje sebagai 'kakak' penjaga rumah anak yatim JE. Heeee~

Agaknyee ade aura cikgu lagi kut. Err..aku tanak dah jadik cikgu! Fening kepala~

Dulu pun aku jadi cikgu sebab kene ganti cikgu yg nak bersalin dan berpantang. Aku amek subjek math ngan jawi je. Senang betul. Paling penat sebab nak buat buku latihan budak2. Em..part tu paling tak best! Tu pasal la aku pencen.

Best lagi jaga baby ataupun jaga budak2 dari mengajar. Wuuu~ please dont tell me 'teacher'! T_T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.