Sabtu, 29 Mac 2014

kisah satu malam

Assalamualaikum...

Semalam aku gi kenduri akikah anak sedara aku yang baru tuh, Jauzaa. 2.3 kau! Ringan nak mampus. Berat lagi bantal aku.. Haha.. Takut-takut je aku dukung. Dahla ringan, kecik, pendek lak tu. Boleh dukung sebelah tangan je. Masuk beg aku pun muat. Hahahaha

Lepas kenduri akikah tu, kitorang terus ke destinasi seterusnyee. Uptown! Serius aku cakap, PANAS bak ang! Bukan aku tak pernah gi uptown situ. Tapi takla seteruk panas camtu. Parah giler aku berpeluh-peluh.

Tak sempat cuci mata weh. Hahaha.. Aku tengok pun orang lalu lalang kibas-kibas baju. Paling tak tahan first aku lalu satu kedai baru bukak tu, akak tu mekap comel lote. Lalu lagi tengok mekap akak tu dah luntur. Wakakakaka XD

Penat? Hmm..penat la sesangatnyee..! Adik aku tu haa, nak kasut yang cenggitu cenggini. Perghh! Kasi wa bengang je la. Last2 dia cakap, "carik kat pasal malam je la.."

What the pish..?

Aku yang kunun2 nyee nak tolong carik barang adeq aku, last2 jumpe baju utk diri sendiri je.. Pastu lalu lagi tengok handbag.. Wahhh! *Rahang guwa terjatuh

CANTIKnye handbag PINK HITAM tuuu!!!! Nak!!!!

Bajet takde lagi laa. Cedih! So simpan je la hasrat nak beli tu. Serius wei. Cantik giler. But handbag aku still elok lagi, so takyah bazir duit. Tunggu keluaran laen je laa..

Jeng jeng jeng! Aku nampak purse! Lawa..lame dah aku simpan impian nak beli purse panjang. Pastu aku tengok de offer rm10. Aku pun terus buat pencarian. Tiba-tiba aku nampak waner fevret Encik Mimpi, merah hitam. Lawa kau! Terus hulur kat pacik penjual tu.

Carik barang adeq konon. Sudahnye aku jumpe barang utk aku je! Muahahaha! Padan muke korang. Cerewet sangat bab kasut, kan.. Haa..amek kau! Ape p0n tadak! Nak kasut legend macam aku katanye. Ape boleh buat? Takde stok sekarang. Aku beli pun stok terhad, owner kedai kasut yang cakap!

Cam bese laa kalau rerayau uptown, balik memang tak sah lepas pukul 12. Aku sampai uma pukul 1 lebih. Ngantok giler. Jalan terhuyung hayang. Hahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.