Ahad, 9 Mac 2014

Aku yang tak mampu tahan NAFSU AMARAH

Assalammualaikum...

Ohoii...patah laaa pinggang aku lau ary2 camni. Sakit hati ni tau tak! Aduii..budak2 ni laa.. Boleh pulak terbabas ta*k kat dalam seluar.

Tak tahan agaknye...

Hmm..serba salah sangat! Tadi aku termarah budak tuu. Aku baru selesaikan kerja tadah air. Esok takde air. Pastu masak makan malam hape bagai..

TIBA-TIBA...!!

“Kak a*** , Oneb berak dalam suar!” What? Berak? Arghh! Stress..!! Huh! Aku pun naik atas marah laa budak tu. Sebab ta*k dalam bilik air tuu..SEPAH! Kat tudung budak tu pun ade, baju ade, seluar kompon2 laa ade. Erghh! Menguji kesabaran aku betul laa budak ni.

Lepas je marah2 tadi, aku nangis. Rasa bersalah sangat aku marah dia kaw-kaw tadi. Emm..aku takleh kontrol langsung nafsu AMARAH aku ni.. :'( maafkan kak a*** ye Onib.

Jap gi kene mandi gak laa aku pun. Pasal bau ta*k dia lekat kat aku. Takmo ilang lak tu.. Wuuuu~Tuhan...ampunkan aku... T_T

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.