Jumaat, 24 Januari 2014

Gegata menyerangku semalam

GATAL? Garu, garu dan garu. Sudahnye kaki aku ade kesan bengkak. Eh? Peliknyee! dari mane pulak datang penyakit bengkak membengkak nih! Bila aku dekat dan dekat, aku teliti. Weh! Ade gegata la! Sejak bile pulak aku dijangkiti penyakit gegata ni. Aku tak pernah alergik sampai gegata. -_-

I think kene pegi klinik la amik ubat. Aku tak tau la aku alergik ape sampai gegata naik. Hmm..mujurlah gegata ni bukan penyakitkan! Huhu. Lega aty ni. Tapi nak amek ubat gegata ni macam tak s0mpek jer. Banyak keje la pulak sabtu ahad ni. Huhu. Alamatnyee bergaru2 laa aku tika memalam buta. Ehh!

Now aku dengar suara orang mengajilah. Kat masjid agaknye. Tengok jam 4.46 pm. Da nak azan asar. Moh s0lat m0h. Sat gi ade time kite taip2 agi eh. Aiyarkk! lupe angkat baju. oke ar..takat ni je la dlu. Chow dulu! ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.