Jumaat, 31 Januari 2014

Bercuti sempena raya...cina?

Kepala aku da start pening gini2. Bese pening gini2 dtg tu bile aku asyik pikir dan pikir jalan penyelesaian. Huh! Esok pepagi, aku kene bgn awal. Mandikan budak2 bucuk jagaan aku, pastu nak siapkan diorg pakai baju c0mel2. Then aku kene masak roti gulung sardin. Waduh2. Penat2! Pukul 9 gitu aku nak kene gerak turun kL. Pastu bile balik uma, family aku nak datang pulak. Haihh~ aku p0n tak tau pe m0tif diorg nak dtg bermalam kat cni. Adekah ini di namakan dtg berhari raya cina? -_-"

Oke! Kat atas tu sume plan aku untuk esok. Aku just plan jerk! Banyak betul rencana aku 2 3 ary ni. Hari sabtu lak, aku ade jemputan kenduri kat Country Homes. Malam ahad, aku ader meeting ngan incik Fadilah Kamisah! Arhh.. incik Fadilah kamisah! Sebut nama kau jek buat aku serabut+rimas. Asyik2 meeting jer sejak kau pegang jawatan PEMANTAU. Ahad pulak ade kempen pe tah lg. Sh0w bagai nak rak pulak. Hadoii..! Pape je laa..

Nampaknya malam sudah jauh pekat. Bintang malam ini pula begitu cantik. Ecehh, berbahasa2 pulak aku! Cam nyampah je kan. Hahaha..sebenarnye nak gtau, aku nak tido ler. Ngantok. Tambahan plak ngah denga lagu a..a..a..a..a..a..aishiteru cover by Encik Mimpiku. Huk3 >< ehh..jap2! Tadi kat twitter encik mimpi de cakap, yang dia nak upload vdeo lagu baru dia kat youtube. Nak usha jap lahhh..!! ^^ #wahhh (trus mata segar balik gitu kau! Buruk je perangai aku) ><

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.