Rabu, 1 Januari 2014

Tahun baru depan TV!

Sume orang sibuk turun KL nak gi sambut tahun baru, aku lak sibuk duduk depan TV. k0non2 aku nak tengok tv8, citer Switch At Birth. Tetiba terbukak tv3. Citer TRANSFORMERS Dark Of The Moon! Waaa~ suke la gile² citer tuh. Ahai, rindu kat abg2 Transformers! Ah, lantaklah nak cakap aku ni suke citer khayalan ke hape. Yg pnting, Transformers..u're the best! Wpun aku sedar citer tu da lame, nak wat camne. Aku baru jatuh cinta kt Transformers. Pape pun Twilight still pujaan aty ku. Oh~ Robert Pattinson, kalaulah kau tahu. Aku jatuh cinta kat kau. Ahaks~ kini Transformers mendapat tempat kedua di aty aku. The Moon Embrassing The Sun, tempat ketiga. Muahahaha! Syok betul aku layan sens0rg malam tadi. Tak sia-sia aku bersengkang mata depan tv tau. Memula ingat citer tu malam semalam. Tapi tunggu punye tunggu, takde pun. Upenye malam tadi. Rezeki aku lah kan. Bayangkan depan tv tu aku sorg je, nak jerit nak gelak ikut suke aku la! Hehe~ lepas tamat jer Transformers terus kua berita pasal rusuhan kat depan sogo. Takde keje ke k0me ni selain x buat kacau kat Malaysia ni. Katanya ramai penyokong PAS. Salah seorg penyokong PAS yang dikenali ramai → Abby Abadi. Alahai, kak Abby oi. Perangai tu wat sopan sket boleh dak? Xyah laa buat kje x dtg faedah pun. Tak lama lg kerajaan yahudi ni pupus gak! Boring betul aku tgk berita rusuhan tak abis2. Ah~ Zzzz lagi bagus! Rehatkan badan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Baca je?
Tak nak komen ke?
Komen laa sikit.